Honda Miestas – Versijų istorija

Honda Miestas – Subkompaktas sedanas, kuris gaminamas nuo 1981 metų. Per savo trisdešimt metų modelis išliko daug pakeitimų, susijusių tiek dizaino ir funkcionalumo. Kaip tiksliai yra automobilio kūrimas? Visi daugelio dizaino sukūrimui Išsamiau dabar aprašyti.

Originalios Honda Miestas

Pradžių modelis buvo pateiktas kaip trejų durų hečbekas. Jo skiriamasis bruožas buvo tai, kad galinės durys atverti. Tuo metu, ši funkcija dalyvavo tik keletą markių šioje klasėje. Kėbulo buvo didesnis – tai buvo padaryta siekiant padidinti vidaus erdvę į automobilį, be pradėjimo daug vietos kelyje

.

1982 tapo pirmąja modifikavimo gaminami automobiliai su turbo varikliu. Šiek tiek vėliau, buvo parduoti stogu.

Miestas Turbo ir Miestas Turbo 2

1982 Mugen, vykdė Nors tuningas Hondas, išleido savo pirmąjį automobilį – Honda Miestas ausinimo sistemos remontas vilnius Turbo. Tačiau jis yra beveik visiškai pakartotas esamą modelį

1983 buvo pristatytas į viršų variantas – Antrą versiją automobilį. Ji buvo įrengta turbina su tarpiniu oro aušintuvu ir elektroninėms degalų įpurškimo sistema. Variklio galia – 110 arklio galių, o modelio svoris – tik 735 £. Taigi buvo sukurtas paprastas ir tuo pačiu metu, galingą automobilį, kuris parodė save lygiai taip pat sporto maršrutus ir užmiesčio kelius.

antrosios kartos

1986 metais, o vėliau 1989 Honda City buvo atnaujintas dukart. Tačiau antrasis Naujo dizaino sukūrimas tiek mažai skiriasi nuo pirma, buvo nuspręsta teikti atskirą gamybą ir keisti save vadina atitinkamai GA1 ir GA2. Būdinga tai, kad šio modelio serija visiškai nebuvimo su atviru viršumi, t.y. kabrioletai. Užsienio autotrendas rinkose šis automobilis buvo su pavadinimu Honda logo.

Trečiosios kartos

1996 Honda Miestas vėl gavo naujienas numerį. Šį kartą jis buvo skirtas tik eksportui į Azijos rinką. Ir keturių durų sedanas automobiliai tapo viduriniosios klasės. Jo variklis buvo mažiau galingas, nei ankstesnėse versijose, tačiau vis dar turėjo gerą galios ir svorio santykis automobilį. 115 arklio galių, kurių bendra masė 985 kilogramų automobilių

ketvirtos kartos

Lapkričio 2002 taip atrodė perdaryta modelį. Dabar Honda turėjo keturių ratų pavara. Ir dar automobilio pasikeitė išvaizdą. Naujas dizainas gavo žibintai (tiek pagrindinių ir rūko), galiniai žibintai, bamperis, radiatoriaus grotelės. Be to, priekinė dalis yra ilgesnis 65 mm, ir galinio buferio – penkiolika. Veidrodžiai buvo įrengta elektros pavaroms. Interjero mažai pasikeitė: buvo kuro sistemų remontas vilniuje tik naujos apšvietimo lempos ir patogus porankis vairuotojui

penktoji kartos

Nuo 2008 buvo parduoti naują Honda Miestas.. Jo dydis neviršija Jazz arba Fit, ir dizainas buvo visiškai atnaujintas.

kuro sąnaudos

Po technologinės naujovės įvestos inžinierių 2005, dalyvavo konkurencijos modelio kuro ekonomija. Dėl vieno litro ji keliavo daugiau nei dvidešimt šešių kilometrų. Tuo pačiu metu, atsižvelgiant į konkurso taisykles, automobilyje buvo dar keturi žmonės kamieno gulėti pakankamai krūvio ir oro kondicionierius buvo įjungtas. Trasos ilgis buvo šeši šimtai šešiasdešimt kilometrų, tarp kurių buvo ne tik sklandžiai kelio ruožuose, tačiau taip pat yra gana kietas kalnų lipa.

ši ekonomika yra labai įspūdingas, todėl Honda Miestas yra puikus vairuotojams, kurie vertina galingas ir manevringas mašiną ir taip glaudžiai susijusi su jos finansinių išlaidų.

Comments are closed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *