Škoda Yeti – apžvalgos naujojo Čekijos crossover

Savininkams

Čekijos automobilių Škoda rimtai priartėjo prie projektavimo ir kūrimo pirmąjį serijos crossover pavadinimu Škoda Yeti. Pristatytas 2005 metiniame Ženevos automobilių parodoje prototipas Yeti koncepcija , Čekijos inžinieriai ir dizaineriai daugelį metų 4 Visureigis pagerėjo, taip sakant, atnešė į galvą. Premjera naujų elementų įvyko toje pačioje vietoje, 2009 metų pavasarį ir Škoda Yeti aktyviai tiekiamos į Rusijos rinką rudenį. Kadangi pardavimai turėjo pakankamai laiko nustatyti teigiamas ir neigiamas puses transporto priemonės. Kaip dalis mūsų peržiūros, mes stengiamės sužinoti, kaip sėkmingai debiutas atėjo pirmasis jos eilutė crossover vadinamas Škoda Yeti.

Atsiliepimai savininkus apie dizaino

Verta autoservisai vilnius paminėti, kad nuo pardavimo pradžios 2009 ir iki šios dienos naujiena nepatyrė jokių išorės pokyčius. Jo priekinė dalis su keturiais skiriamaisiais žibintų ir grotelių jau susipažinę su chromo pamušalas šiek tiek primena seną gerą Fabio ir kitas gerai žinomas modelis Škoda. Apskritai, kiekvienas naujai pagaminti mašina čekai iš labai panašios į visiems kitiems, tarsi primindamas vairuotojai apie savo šeimos santykiai. Bet atgal į projektavimo peržiūrą Škoda Yeti. Atsiliepimai savininkai teigia, kad naujovė yra labai originalią išvaizdą, kurios dėka jis nepradings pilkų mašinų minios. Galingas bamperis kanalas, stačiakampiai ir apvalūs vaziuokles remontas vilnius šviestuvai, chromo apdaila – visa tai kartu sukuria teigiamą įspūdį apie naująjį Škoda Yeti išorės.

Atsiliepimai

€�​savininkus apie interjerą

Viduje naujumą rodo aukštos surinkimo kokybė ir apdailos medžiagos nėra pigūs. Tačiau, sprendžiant iš daugelio automobilių savininkų atsakymais, didelės išlaidos medžiagoms nėra išgelbėti nuo čekai padidėjo triukšmingumas vairuojant. Kitas minusas nepilnai matomas vairuotojo sėdynę, kuri yra iracionali platinti šoniniu palaikymu ir gana kietas pakuotėje, kad netrukus sukelti nuovargį vairuotojas. Tačiau ne visi taip liūdna, nes naujovė turi daug privalumų, kalbant apie ergonomiką. Pirma, reikia pažymėti, funkcionalumo ir patogumo reguliuoja vairo kolonėlė, kurią galima lengvai reguliuoti kuro sistemu remontas aukštį ir plotį vairuotojo rankose. Antra, prietaisų skydelis ir nauju modeliu turi visas mąstantis vietą matavimo priemonių, kuriomis skydelyje įgyja informatyvus ir tuo pačiu metu nepatiria per didelės naštos akis. Taip pat atkreipti dėmesį į centralizuotai planuojamos dizaino torpedos ir centrinėje konsolėje automobilio Škoda Yeti: nuomones apie savininkų sako, kad šie elementai neturi požiūriu praktiškumo trūkumai. Apskritai, interjero tendencijos atėjo į vientisą 4.

Škoda Yeti: kaina

Mažiausia kaina į Čekijos crossover yra 739.000 litų. Brangiausias klasė įsimylėjėlių vnedorozhya kainuoja beveik pusę milijono litų.

Apibendrinant, galime sakyti, kad naujoji Škoda Yeti 2014 netapo vienkartiniai į Čekijos paprogramių linija, ir ji turi visas toliau egzistavimo galimybę.

Comments are closed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *