VAZ 2102 – pirmą apvalesnės

1970, gamybos linija Volgos automobilių gamyklos Togliatti išvyko Pioneer visa dinastija VAZ automobilius. Tai buvo kompaktiškas automobilis 2101, arba ji yra populiariai vadinamas centas. Licencijuota vienoje iš Italijos Fiat modelių. Pirmoji kregždė ne kartą mėgavosi sovietinę armiją tūkstančių vairuotojų. Automobilis buvo brangus, bet laimingieji, kurie gavo jį, nepastebėjau išlaidas. Po Zaporozhtsev maskviečiai su cento buvo lange šviesa. Erdvus vidus, judrus torquey variklis, tylus veikimas, automobilis buvo daugelio svajonė.

Metų PSA išleido dar vieną modelį, tai buvo jau gastroliavo su sunkiųjų sustabdymo. Nuo VAZ 2102, kurio specifikacijos kartojasi modelis 2101, buvo malonu su gyventojais. Į krovinių skyriuje gali būti beveik pusę krovinio toną, sustiprintos galinės pakabos spyruoklės lengvai atlaikyti apkrovą. Atidarius galines dureles grindų lygis yra virš durų, todėl visi kroviniai gali būti kraunami ir iškraunami stumdomas kaitaliojimas, kuris yra labai svarbus. Pavyzdžiui, tokia vazovskuyu vagono 2104, atidarius galines duris jau buvo pakelta virš grindų, o tai sukėlė didelių sunkumų, kai atsisiųsti.

Taigi, naujas automobilis VAZ 2102, buvo grindžiama jau įrodyta vienetų ir užpildai 2101. Išilginis variklio vieta, keturių-in-line, karbiuratorius. Labai tvarkingas, kompaktiškas Cilindrų blokas su presuoto rankovėmis aukštos kokybės pilkojo ketaus geležies. Natūralu viršų, vožtuvą. Ant veleno sukimosi perduodamą iš alkūninio veleno dvigubo grandinę, per periferinį žvaigždė su batų įtempimo. Tuo priekio veleno taip pat buvo dukart pavara. Variklis buvo paleisti keturtaktis režimu, vožtuvų varo ginklų guli ant specialių atramų. Vožtuvai įrengtos dvi spyruoklės.

Visi varikliai buvo vysokooborotisty VAZ automobiliai, tai yra veikimo režimas buvo prie išteklių stūmoklio ir alkūninio veleno ilgaamžiškumo paslaptis. Kai pakankamai didelis aps maslopodachi sistema praranda slėgį, juda dalys negauna pakankamai tepimo. Uždegimo buvo įprasta instaliacija automobilis nesiskiria nuo standarto. Variklio aušinimo sistema VAZ 2102 buvo uždarytas dvigubą grandinę. Aušinimo cirkuliuoja nuolat, eina palei išcentrinį siurblį su plastikine sparnuote kontūro. Temperatūra buvo palaikoma termostatas ir ventiliatorius, įtraukimas, kuris priklauso nuo zondo šildymo radiatoriaus apatinę kamerą.

Variklio sūkiai perduodami į kardano perdavimo dviejų adatų kryžių, tada Hypoid galinės ašies mechanizmu. Stabdžiai VAZ 2102, buvo du kartus grandinė, įrengta priekinių ratų diskiniai stabdžiai, Galiniai – būgniniai.

Automobilis buvo struktūriškai racionalus. Eksterjeras buvo pakankamai modernus, nors ir ne pasižymi tam tikras specialias posūkiais. Tai galima buvo tikras tiuningas VAZ 2102, pavyzdžiui, kai kurie savininkai OEM galiniu bamperiu pridėjo dar – gausite dvigubą galinį bamperį, ir tai buvo labai įspūdingas. Stogo VAZ 2102, ypač jei automobilis buvo balta, juoda pasta bauda dirbtinės odos automobilių, o gauti tik gražus. Ilgą laiką VAZ 2102, buvo išduotas jo bazinę versiją, ir buvo nutrauktas tik 1985 m.

Comments are closed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *